Zarabianie na blogach – to możliwe

pozycjonowanie

Pokaż swoją stronę i zarabiaj – pozycjonowanie stron internetowych

pozycjonowanieZarabianie w Internecie to jedno z najpopularniejszych hasłem wpisywanych w wyszukiwarki Internetowe. Jednakże wcale nie musimy szukać cudownych stron, na których można zarobić. Wystarczy, że umiemy pisać, robić zdjęcia, mamy pomysł na swoje życie i jesteśmy ciekawi. Takie cechy charakteryzują Oczywiście blogera.

Tutaj w zasadzie nie trzeba zbyt wiele tłumaczyć, na pewno każdy zna przykłady blogerek modowych, czy blogerów kulinarnych, którzy żyją dzięki swoim blogom. Czasem to ich jedyne źródło utrzymania. Skoro na blogu można zarobić, to dlaczego by nie spróbować. Oczywiście nie jest tak, że od razu po założeniu bloga zaczynamy na nim zarabiać. Na szybki sukces mogą tylko liczyć videoblogerzy, którzy zaskoczyli wszystkich internautów. Jednak zwykle blogi potrzebują trochę czasu, aby mogły stać się popularne. W blogach najciekawsze jest przede wszystkim to, jak szybko się rozwijają i jaki wpływ wywierają na czytelnikach. Tutaj pojawia się e-marketing, a dokładnie teksty sponsorowane. W zasadzie jest to główny filar zarobków każdego blogera. Niektórzy umieszczają tylko reklamy, ale z tego pieniądze nie są tak duże, jak w przypadku artykułów sponsorowanych. Cena za miesięczne wyświetlanie reklamy to kwestia 4,5 tysiąca złotych na lepszych blogach, natomiast w przypadku tekstu sponsorowanego to jest nawet 6 tysięcy, do tego dochodzą jakieś konkursy, zdjęcia z produktem, ale bez opisu i wiele innych ciekawych rozwiązań. Takie zarobki naprawdę zapierają dech w piersiach i są marzeniem wielu osób. Nic więc dziwnego, że blogowanie coraz częściej staje się pracą. Nie każdemu udaje się zamienić swojego bloga w kopalnię złota. Niewątpliwie wiele zależy od jego tematyki. Blogi life stylowe, modowe, czy kulinarne cieszą się największą popularnością.

Do tego dochodzą blogi z nowinkami technologicznymi, ale wciąż pewne tematy nie mogą liczyć na większa popularność, gdyż po prostu częściej interesują nas kulinaria, niż np. historia świata. Pojawia się też pytanie, co na takim blogu można byłoby zareklamować?

 


Źródło artykułu: Pikseo – marketing szeptany